گزارش تصویری

دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان دشتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه امام رضا (ع) به همراه کارکنان این نمایندگی با فرماندار و امام جمعه شهرستان دشتی دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ زارعی تبار در این دیدار با اشاره به وظیفه اصلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت سپاه تنها به توان نظامی و ادوات جنگی نیست بلکه به نیروی ایمان، معنویت و بصیرت دینی سیاسی است که این وظیفه مهم در سپاه و بسیج به دفتر نمایندگی ولی فقیه واگذار شده است.
فرماندار شهرستان دشتی نیز در این نشست تصریح کرد: تعامل و هم افزایی میان نیروهای انقلابی ادارات و سازمانها با مجموعه سپاه و بسیج شهرستان دشتی وجود دارد و این ادارات از هیچ تلاش و کوششی برای پیشبرد اهداف و مأموریت های سپاه دریغ نمی‌کند.
امام جمعه شهرستان دشتی نیز در پایان این نشست با اشاره به جایگاه و نقش سپاه در شرایط کنونی کشور اظهار کرد:در شرایط کنونی کشور جایگاه سپاه و نقش آن در حفظ و کیان انقلاب اسلامی بسیار اساسی است و در کنار این مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات بسیار متعدد و خوبی را در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین در کشور به ارمغان آورده است.

 

لطفاً جهت مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

ابتدای گزارش...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار