زنجان -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع)‌ احیاگر دین بود گفت: قیام امام حسین(ع) توحیدی بود و هدفی جز رضایت پروردگار نداشت.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۲۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

نهضت امام حسین(ع)‌ احیاگر دین بود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام بیگدلی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: هر شخصی الگوی خوبی داشته باشه راه را گم نمی‌کند و در مسیر راه گردنه‌ها و پرتگاه‌ها را به خوبی طی کرده و مسیر‌های ناصواب و ناهنجاری‌های اجتماعی اورا نمی‌شکند.

 


وی تصریح کرد: امام حسین (ع) مدیر دانشگاه انسان‌سازی است خود هادی این دانشگاه و هزینه کننده این دانشگاه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان گفت: حرکت امام حسین (ع) در طول تاریخ برای اعصار مختلف پیام مهمی داشته و هدف امام حسین (ع) از قیام و نهضت عاشورا برپایی نماز، احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت پیامبر اکرم (ص) بود.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) نهضت توحیدی بود بیان کرد: ایشان برای رضای خدا قدم برداشته و هدفی جز رضایت پروردگار متعال را نداشتند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه عزاداری‌های ماه محرم وسیله‌ای برای رسیدن به تزکیه است گفت: کربلا انقلابی را ایجاد کرده است که ۱۴۰۰ سال میدان‌داری و مدیریت می‌کند تاریخ کربلا برای نسل‌ها و اقشار مختلف جامعه کودکان، نوجوانان، جوان، دانشگاهیان، بازاریان و ... برای همه حرف و صحبت دارد.

وی به حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این که طفل شش ماه بیشتر نداشت، ولی استاد، مدیر و مربی بزرگی است و هم وزن شهدای کربلا حرف برای گفتن دارد.


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: حضرت علی اصغر با تاریخ حرف زده، اما نه تاریخ زمان خود، بلکه با تاریخ آینده و تا قیامت این شش ماهه برای تاریخ حرف دارد و در راستای معرفی کربلا حرف اول و آخر را زده و در موضوع تاریخ کربلا کاری کرد که هیچکس نتواند از یزید و یزیدیان دفاع کند.

وی بیان کرد: همواره کسانی در طول تاریخ هستند که تاریخ را تحریف کرده و قصد بر هم زدن آن را برای رسیدن به اهداف خود دارند و تاریخ سازی کرده و جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهند.

حجت‌الاسلام بیگدلی در ادامه گفت: اما حضرت علی اصغر و بسیاری از شهدای نونهال کربلا و همچنین پیام رسان کربلا حضرت زینب (س) کاری کردند که تحریف تاریخ کربلا برای بسیاری از افراد ناممکن شده و یا اگر بخواهند تحریفی هم انجام دهند هیچ زمانی مورد پذیرش جامعه نخواهد بود.


ارسال نظرات