خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در جلسه ارتباط تصویری با فرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج:

پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصلی‌ترین محور مقاومت ملت ایران محسوب می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج همانگونه که از نام‌شان پیداست، با محور قرار دادن مساجد به عنوان نقطه مبدا همه فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی‌ها و مجاهدت‌های خود، اصلی‌ترین محور مقاومت ملت ایران محسوب می‌شوند و بسیجیان عزیز در این محور نقش ویژه‌ای دارند و رزمندگان این میدان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۲۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصلی‌ترین محور مقاومت ملت ایران محسوب می‌شوند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز دوشنبه ۲ مرداد در جلسه ارتباط تصویری با فرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، ضمن عرض تسلیت ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) گفت: ماه محرم یادآور یک حادثه و واقعه بزرگ تاریخی برای تاریخ بشریت و تاریخ اسلام است.

 

وی با اشاره به این مطلب که در محرم سال ۶۱ هجری حضرت امام حسین(ع) فریضه امر به معروف و نهی از منکر را برای پاسداری از دین خدا به اجرا درآورد، گفت: در جریان واقعه عاشورا، امام حسین(ع) و اهل بیت آن حضرت، در یک مصاف کاملا نابرابر، یک واقعه بزرگ تاریخی را رقم زدند و بشریت همواره خود را مدیون این واقعه بزرگ تاریخی می‌داند.

 

سردار سلیمانی در ادامه، خطاب به فرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: شما بسیجیان، پرچم‌داران مکتب امام حسین(ع) و مکتب عاشورا در عصر حاضر هستید؛ شما مروجان و پاسداران تفکر علوی و عاشورایی در زمانه حاضر هستید.

 

وی با بیان اینکه بشریت همواره در طول تاریخ با ظالمان زمانه و زورمداران مواجه بوده و این تقابل همیشگی بوده است، گفت: ما نیز تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) با یزیدهای زمانه مواجه هستیم؛ مبارزه امروز ملت بزرگ ایران با نظام سلطه، در واقع مبارزه با یزیدهای زمانه است و ما توانسته‌ایم در این مبارزه نابرابر موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی را کسب کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، پایگاه‌های مقاومت بسیج را به عنوان هسته‌های اصلی مقاومت ملت ایران در بیش از ۴۴ سال گذشته خود دانست و گفت: پایگاههای مقاومت بسیج همانگونه که از نام‌شان پیداست، با محور قرار دادن مساجد به عنوان نقطه مبدا همه فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی‌ها و مجاهدت‌های خود، اصلی‌ترین محور مقاومت ملت ایران محسوب می‌شوند و بسیجیان عزیز در این محور نقش ویژه‌ای دارند و رزمندگان این میدان محسوب می‌شوند.

 

سردار سلیمانی تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج که متشکل از خواهران و برادران نوجوان، جوان و میان‌سال هستند، همواره در طول بیش از ۴ دهه گذشته توانسته‌اند به عنوان نقاط اصلی و محوری یک تشکیلات انقلابی و مردم‌پایه نقش‌آفرینی کنند و رسالت خود را به خوبی عملیاتی انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی ما با یک رسالت آینده‌نگر مواجه هستیم، گفت: امروز خوشبختانه با مجاهدت‌های بسیجیان دلاور که متناسب با رسالت گام دوم بسیج به اجرا در می‌آید، ما شاهد پیشرفت و اعتلای پایگاه‌های مقاومت در مساجد و محلات هستیم؛ امروز بیش از ۱۶ هزار پایگاه‌ مقاومت بسیج با بازکردن چتر محله مردم‌سالار اسلامی، توانسته‌اند مرحله جدیدی از اقدامات خود را در عرصه محلات آغاز کنند.

 

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه محله اسلامی در روزهای گذشته به همت بسیج مساجد و محلات گفت: طی روزهای گذشته نمونه‌ها و الگوهایی موفق از اقدامات صورت گرفته و ظرفیت‌های محله‌های اسلامی در قالب این نمایشگاه در پایتخت به معرض نمایش گذاشته شد.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی در حال طی کردن مسیر رشد و ترقی و موفقیت است و در هیچ مرحله‌ای این مسیر پیشرفت و ترقی توقف نخواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها