خبرهای داغ:

کودکان بسیجی پایگاه حضرت زینب (س) سرخه اهانت به قرآن را محکوم کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: نونهالان بسیجی پایگاه عمل نابخردانه کشور سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال اهانت کشور سوئد به قرآن مجید، نونهالان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه این عمل نابخردانه را محکوم کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اهانت به ساحت قرآن مجید در کشور سوئد، اقدامی ناشی از کینه و بغض عمیق نسبت به دین مقدس اسلام و ارزش های والای آن است؛ اقدامی که خلاف تمام ارزش های انسانی است.

او افزود: در این راستا کودکان عاشورایی پایگاه، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از طرف کشور سوئد را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع دولتمردان با اهانت گران شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری طرح نوجوانه های صالحین در فصل تابستان، چهارمین جلسه از کلاس نقاشی با موضوع خیمه گاه به مناسبت ایام محرم در پایگاه برگزار و کلاس خلاقیت با موضوع ساخت شمع کاغذی تشکیل شد. 

فیض بیان داشت: کلاس آموزشی مهارت کیک پزی با آموزش نحوه طبخ کیک یزدی با حضور مربیان آموزشی و با استقبال پرشور بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار