خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه محمد رسول اله (ص) شیراز:

جلسات عزای محرم انسان ساز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول اله (ص) شیراز گفت: معرفت و خود سازی دو شاخصه مهم تاریخ صدر اسلام است که باید با سیر در تاریخ عبرت گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۶۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌ الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول اله (ص) شیراز در مراسم عزاداری سپاه فوق اظهار داشت: معرفت و خود سازی دو شاخصه مهم تاریخ صدر اسلام است که باید با سیر در تاریخ عبرت گرفت.

وی گفت : شناخت و درک کامل از معارف اهل بیت لازمه خود سازی است که با درک از دوران اهل بیت و صدر اسلام به انسان بینش و معرفت می دهد .

حجت الاسلام موسوی اصل تصریح کرد: دین مان را از مجالس امام حسین‌(ع) گرفتیم در حالیکه این مجالس انسان ساز ، تعالی ساز و معرفت ساز است .

وی با اشاره به اینکه ابزارهای دشمن در راستای دور نمودن جوانانمان به معارف الهی به کار گرفته شده است گفت :اگر جوان ما از این مجالس به دور باشد در مسیر هربه های دشمنان قرار می گیرندکه نیاز به هدف گذاری در برنامه های فرهنگی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: متولیان و مسئولین فرهنگی باید دنبال پیوست فرهنگی برای جوانان باشند تا کارهای فرهنگی با هدف مشخص دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار