خبرهای داغ:
پخت و توزیع ۶۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عاشورا توسط نیروهای جهادی و فعال پایگاه های حضرت جوادالائمه(ع) بهبهان و شهید رجایی بخش لنگیرات انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:با فرا رسیدن روز عاشورا دلدادگان و خادمان امام مظلوم و عطشان امام حسین علیه السلام در مسجد و پایگاه حضرت جواد الائمه علیه السلام شهرستان بهبهان و پایگاه شهید رجایی لنگیرات بهبهان با کمک خیران اقدام به طبخ و توزیع به ترتیب ۵۰۰۰ و ۱۵۰۰ پرس غذای گرم نمودند.

فرمانده پایگاه حضرت جواد الائمه علیه السلام در این خصوص با عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش گفت: نذری‌های ماه محرم یکی ازبخش‌های ویژه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میباشد و زمینه را برای انجام خیرات واطعام عزاداران حسینی فراهم می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم مومن،تهیه و توزیع نذری،اطعام و خیرات را نه‌ فقط مایه ی خیر،برکت و ثواب دانسته ، بلکه یک کار فرهنگی، معنوی،موثر و ارزشی می دانند که به لطف خداوند این امر خیر هر ساله پر رنگ تر می شود.

و در پایان رسولان افزود؛ بیش از ۵۰۰۰پرس غذای گرم به همت نیروهای جهادی پایگاه پخت و بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع گردیده است.

 

در ادامه فرمانده پایگاه شهید رجایی با بیان اینکه هر سال همزمان با فرارسیدن ماه محرم ماه حزن و اندوه با همت مردم وخیرین نیک اندیش در روز عاشورا مراسم پخت غذای نذری و توزیع آن بین مردم انجام می‌شود. و امسال نیز در روز عاشورا بیش از ۱۵۰۰پرس غذای نذری پخت و بین عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند توزیع شد.

در پایان وی افزود ؛ خیرین و مردم متدین بخش لنگیرات با همه خوبی‌ها و همت بلندی که در عرصه‌های مختلف دارند، در برپایی مراسمات مختلف مذهبی و عرض ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اولاد طاهرینش، پیشتاز و پایبند هستند.

اطعام حسینی در  روز عاشورا در بهبهان

اطعام حسینی در  روز عاشورا در بهبهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار