خبرهای داغ:

افزون بر ۱۸هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از چرخه مصرف در شادگان خارج شد

رئیس مرکز بهداشت شادگان از معدوم‌سازی ۱۸هزار و ۳۶۵ کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۲۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

دکتر روح الله شکری اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در برنامه‌های روزانه و همچنین تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف این مقدار مواد غذایی از انواع لبنیات، نوشیدنی‌ها، رب گوجه، ترشیجات، مواد پروتئینی و سایر مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ مصرف گذشته شدند که این اقلام پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی معدوم شدند.

وی با اشاره به شروع فصل گرما، بر توجه جدی شهروندان به کیفیت انواع اقلام غذایی مصرفی این ایام از جمله انواع آبمیوه و بستنی، تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان از خرید مواد غذایی بدون مشخصات و بسته‌بندی خودداری کنید و در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضاء دقت و فرآورده‌ای را خریداری کنند که به تاریخ تولید نزدیک و با تاریخ انقضاء فاصله داشته باشد.

این مقام مسؤل در حوزه سلامت یادآور شد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه با قید فوریت توسط کارشناسان بهداشت محیط پیگیری خواهند شد.

شهرستان شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها