یادواره 550 شهید سرافراز در شاهین‌دژ برگزار شد

یادواره 550 شهید سرافراز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شاهین‌دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۶۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش بسیج از آذربایجان‌غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، در یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شاهین‌دژ که در محل مسجدجامع حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به توطئه های سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی، افزود: نظام اسلامی با درایت رهبری و به پشتوانه مردمی ثابت‌‌قدم و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با محوریت ولی فقیه و با تکیه بر پشتوانه مردمی از تمامی گردنه های سخت با موفقیت عبور کرده است، و این امر همچنان تداوم خواهد داشت.

سردار رجبی ادامه داد: امروزه جنگ اراده هاست، دشمن تمام سعی خود را می کند تا مردم را از ارزش های انقلاب و شهیدان دور کند ولی ما با قدرت و قوت این مسیر را ادامه می دهیم و راه را همواره می کنیم .

این مسئول، اصلی ترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی را حضور و پشتیبانی مردم دانست و گفت: تمام جریانات و اغتشاشات ۱۴۰۱ برای این بود که مردم را از نظام جدا و ناامید کنند و آن را از چشم مردم ناکارآمد جلوه دهند؛ زیرا دشمنان می دانند که قدرت اصلی نظام در کجاست؛ لذا تمام مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی موظف هستند این قدرت را تقویت کنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، گفت: بایستی قدر دین، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را بدانیم، چرا که این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و همه باید در راه خدمت‌گذاری و سربازی ایشان تلاش کنیم.

سردار رجبی، شاهین دژ را شهری رزمنده خیز و رزمنده پرور دانست و با گراميداشت ياد و خاطره شهداء والامقام این شهر بر اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاكيد كرد و گفت: امروز زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جايگاه خانواده های معظم آنان برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار