خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا دیگر قادر به اجماع‌سازی ضد ایران نخواهد بود

مشاوره فرمانده کل سپاه گفت: بر اساس رصد سیاستها و برنامه های امریکا، این کشور دیگر قادر به اجماع سازی ضد ایران نخواهد شد. 
کد خبر: ۹۵۳۰۸۵۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

آمریکا دیگر قادر به اجماع‌سازی ضد ایران نخواهد بود

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب عصر امروز در همایش فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه بسیج سراسر کشور با ارزیابی وضع کشورمان در سه عرصه بین المللی، منطقه ای و داخلی تصریح کرد: آمریکا در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که ایران از قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی تبدیل شده است. در راهبرد آمریکا مهار ایران و سپس روسیه و چین قید شده بود اما پس از جنگ اوکراین، مهار روسیه و سپس ایران و چین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به انتخابات چند ماه قبل مجلس آمریکا افزود: افتادن مجلس نمایندگان این کشور به دست جمهوری خواهان موجب شکل گرفته شدن دوگانگی در بین هیات حاکمه آمریکا شده و این دوگانگی در انتخابات آبان سال بعد ریاست جمهوری آمریکا بیشتر خواهد شد.

طائب تصریح کرد: پس از فتنه سال گذشته و شکست دشمن، آمریکا از سه مسیر پیام داد که دنبال براندازی در ایران نیستیم و حاضریم به میز مذاکره برگردیم.

مشاور فرمانده کل سپاه درباره وضعیت امروز رژیم صهیونیستی نیز گفت این رژیم تحت فشار زیادی قرار دارد و اضمحلال آن روند صعودی قابل توجهی در پیش گرفته است. این رژیم حدود ۱۴سال پیش با اقداماتی که انجام داد موجب اخراج سوریه از اتحادیه عرب شد اما امروز شاهد هستیم سوریه به اتحادیه بازگشته که این موضوع مصداقی از شکست و اضمحلال اسراییل است.

وی همچنین گفت: جنگ ترکیبی، راهکار ترکیبی دارد و باید به این موضوع نگاه جامع‌تری داشت تا به موفقیت و پیروزی کامل برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار