بیانیه مجمع علوی و فاطمی استان همدان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

همدان- مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کِتابٌ أَنْزَلْناهُ إِلَیْکَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلی‏ صِراطِ الْعَزیزِ الْحَمیدِ» (ابراهیم: ۱)

گستاخی مجدد دشمنان دین خدا به ساحت کتاب مقدس مسلمانان جهان - قرآن کریم - نشان از استمرار دشمنی سازمان یافته با اسلام و بی‌توجهی به عقاید ومقدسات صدهامیلیون مسلمان دراین کره خاکی است.

این حرکت که اقدامی، غیر انسانی، غیر اخلاقی و مغایرباقوانین بین المللی است، توسط افرادی مجهول الهویه و با حمایت برنامه‌ریزان وسیاست بازان غربی و صهیونیستی باهدف دین زدایی و ایجاد تردید در اعتقادات و باورهای خداپرستان درهمه ادیان الهی انجام می‌شود.

مزدوران هتاک و اربابان پشت پرده آنها قرن‌ها است که آموزه‌های وحیانی را سدی محکم در برابر زیاده خواهی‌ها و تجاوزات خود می‌بینند و هر از گاهی با ایجاد نمایشی مشمئزکننده و بی‌ثمر آتشی را بر کاغذهای متبرک بر کلام خدا می‌افروزند. غافل از اینکه کلام خدا تمام قلب و اندیشه امت اسلامی را دربرگرفته و اینگونه نمایش‌های تبلیغاتی ذره‌ای از ارادت موحدان به آیات الهی کم نخواهد کرد و برخلاف خواسته بدخواهان حرکت رو به سعادت مومنان را سرعت خواهد بخشید.

«الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» (توبه: ۳۳)

مجمع علوی و فاطمی استان همدان بار دیگر اقدام هنجارشکنانه‌ جسارت به کتاب مقدس امت اسلام را که با حمایت پلیس کشورهای سوئد و دانمارک انجام شد، قاطعانه محکوم نموده و واکنش جدی، مؤثرو بازدارنده را ازمجامع قانونی بین المللی تقاضا می‌کنند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار