فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک اعلام کرد

برگزاری دوره آموزشی ویژه ۷۵ مربی قرآنی در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دوره آموزشی با همکاری معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج اراک و سپاه حضرت روح‌الله با حضور ۷۵ نفر از مربیان قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۴۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

برگزاری دوره آموزشی ویژه ۷۵ مربی قرآنی در اراک

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن و در راستای ترویج مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کمی و کیفی این فرهنگ و تربیت حافظان قرآن، دوره آموزشی ویژه مربیان قرآن کریم برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به مفاهیم قرآنی نیاز دارد، افزود: این دوره آموزشی با همکاری معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج اراک و سپاه حضرت روح‌الله با حضور ۷۵ نفر از مربیان قرآن کریم در این دوره برگزار شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به سطح کیفی این دوره آموزشی تصریح کرد: از ظرفیت اساتید کشوری و استانی در این دوره بهره گرفته شد چراکه معتقدیم مفاهیم قرآنی می‌بایست در سطح جامعه ترویج و گسترش یابد.

سرهنگ پاسدار مهجوری با بیان اینکه این دوره آموزشی چهار روزه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم گام مثبتی برای ترویج قرآن که واقعاً محجور مانده برداریم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می‌کند، این دوره آموزشی و امثال آن مقدمات ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار