خبرهای داغ:
سرهنگ یاری:

طمع گنج باعث قتل یک نفر در اسدآباد شد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل مردی که اواخر هفته گذشته در منزل خود به قتل رسیده بود، خبر داد و گفت: قاتل با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اواخر هفته گذشته در پی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک درسطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سریعا عوامل گشت کلانتری ۱۲جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت و مشاهده شد مردی حدودا۵۰ ساله در داخل حمام از نواحی سر و و بدن مجروح و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: ماموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

وی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند که وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود.

یاری با اشاره به انگیزه قاتل که طمع به اشیای با ارزش مقتول عنوان شده است، یادآور شد: نامبرده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی وسپس با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات