خبرهای داغ:

مراسم عزاداری دهه دوم محرم بسیجیان کوی علوی اهواز

سرهنگ نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در حوزه ۱۰ شهری گفت:ماه محرم و فرهنگ حضرت سیدالشهدا(ع) محور جهاد تبیین است، هربخش آن مسائل بسیار مهمی در خصوص عاشورا و مسائل مربوطه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز؛

به همت حوزه مقاومت بسیج ۱۰ شهری مراسم ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا ع با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع اهواز سرهنگ حسین نیسی زاده برگزار شد.

 

سرهنگ حسین نیسی زاده در توضیح این ایام گفت:

ماه محرم، بهترین فرصت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. 

 

وی با اشاره به اینکه هدف از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) اصلاح امت اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: علت بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های امروز جامعه اسلامی، بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. همه ما وظیفه داریم این فریضه را ابتدا در وجود خود و سپس در محیط زندگی و جامعه زنده نگه داریم. ماه محرم، بهترین فرصت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

فرمانده ناحیه با تقدیر از فعالیت‌های بسیجان کوی علوی در اجرای برنامه های متنوع افزود:از ابتدای انقلاب تاکنون هرکجا به وجود بسیج نیاز بوده، بسیج در آنجا مخلصانه حاضر شده و خدمت‌ کرده‌ است. در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از عملیات‌های ماندگار و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام با حضور خالصانه بسیجیان عزیز به ثمر رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار