خبرهای داغ:

دومین سوگواره یاقوت کربلا در سرخه اجرا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از اجرای دومین سوگواره یاقوت کربلا، با اجرای گروه نمایش مفتاح رهایی از حلقه شهید محمد حسین احسانی در فرهنگسرای باران سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم محرم، دومین سوگواره یاقوت کربلا به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در فرهنگسرای باران برگزار می شود.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دومین سوگواره یاقوت کربلا، با اجرای گروه نمایش مفتاح رهایی از حلقه شهید محمد حسین احسانی به مدت چهار روز از شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه در فرهنگسرای باران سرخه به روی صحنه می روند.

او افزود: همزمان با اولین روز از اجرای این گروه نمایشی، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در این اجرا حضور یافته و از روند اجرای کار بازدید کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در راستای برگزاری کلاس های نوجوانه های صالحین، چهارمین جلسه از کلاس آموزش تفنگ بادی در رده جوانان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فیض اضافه کرد: ششمین جلسه از کلاس نقاشی با آموزش کفشدوزک و کلاس خلاقیت با آموزش موش کاغذی در رده نونهالان برگزار شد.

گفتنی است تمرین تیم فوتسال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سالن نور سمنان در راستای این طرح اجرا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار