پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگار، طلایه‌دار آگاهی، بصیرت و سرزندگی انسانی در جامعه است که با مجاهدت‌ها و تلاش‌های رسانه‌ای خود، ابرهای تیره‌ی جهالت و رذالت را از ساحت جامعه‌ی اسلامی و انسانی می‌زداید و طراوت و بالندگی فکری و فرهنگی را برای تمامی اقشار و آحاد، به ارمغان می‌آورد.
خبرنگاران شهید نیز در حقیقت، شاهدان همیشه‌زنده‌ی عرصه‌ی خودآگاهی و خداآگاهی‌اند که با بذل جان شیرین و فدا کردن خون پاک و مقدس خود، رکود و رخوت را از مقدرات ملت و میهن اسلامی، دور ساخته و همچون همای حقیقت و سعادت، چتر دل‌نواز و الهام‌بخش خود را بر سر تکاپوگران عرصه‌های آگاهی‌بخشی و تعالی انسانی و اسلامی، گسترانیده‌اند.
درود بی‌پایان خدا بر این پاره‌های تن ملت و بر روح بلند و ملکوتی پیشوای عظیم‌الشأن آنان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان سلسله‌جنبان طریق عزت‌مداری ملت بزرگ، مسلمان و پرافتخار ایران اسلامی.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر خبرنگاران شهید ازجمله شهید صارمی و شهید شاهینی، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران عزیز خصوصا خبرنگاران و فعالان خستگی‌ناپذیر عرصه‌ی رسانه در شهرستان دشتی، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه عمل به تدابیر گرانسنگ امامین انقلاب اسلامی، مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، همواره پررهرو باشد. ان‌شاءالله

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی‌تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی

ارسال نظرات