خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

مردم تاوان اختلاف بین برخی دستگاه‌های اجرایی را می‌دهند/ دشمنان به دنبال تشدید دو قطبی در جامعه هستند

همدان-امام جمعه همدان با انتقاد از بی توجهی به شرایط زندگی مردم در نقاط کم برخوردار به خصوص در کنار مسیرهای عبور فاضلاب گفت: مردم دارند تاوان اختلاف بین برخی دستگاه‎های اجرایی را می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان اظهار کرد: کسانی که فهم دقیق از قانون و تاثیرات مثبت و منفی قانون در تحقق عدالت دارند، در عرصه رقابت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

وی افزود: حضور در این انتخابات فرصت اظهار نظر و تبیین پیرامون مشکلات و دغدغه‌های مهم جامعه همچون قوانین بازدارنده و متورم، فساد و تبعیض را می‌دهد ضمن اینکه صدا وسیما نیز برای تبلیغات و شرح برنامه کاندیداها اعلام آمادگی کرده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: نخبه ها که فکر می کنند عقب افتادگی داریم و از تبعیض های موجود ناراحتند در این انتخابات که یکی از مسیرها برای اصلاح و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض ها است، شرکت کنند

وی در بخش دیگری از سخنان موضوع امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و گفت: براساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون کمتر از نیم درصد از نزاع های خیابانی مربوط به امربه معروف و نهی از منکر است و دشمن می کوشد همین درصد کم را در فضای رسانه ای ملتهب و بازتاب بدهد.

شعبانی موثقی اضافه کرد: دشمنان به دنبال تشدید دو قطبی در جامعه هستند و این تلاش را دارند که جوانان را به نزاع در این مساله ترغیب کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: تحقق عدالت در جامعه و مبارزه با تبعیض‌ها، بالاترین امر به معروف در جامعه است.

امام جمعه همدان با انتقاد از بی توجهی به شرایط زندگی مردم در نقاط کم برخوردار به خصوص در کنار مسیرهای عبور فاضلاب گفت: مردم دارند تاوان اختلاف بین برخی دستگاه‎های اجرایی را می‌دهند.

وی افزود: مسئولان تصور کنند که خانواده خود در این مکان‌ها زندگی می‌کردند و آیا حاضر هستند ساعاتی جای همین مردم در این مناطق زندگی کنند.

شعبانی موثقی اضافه کرد: مردم ساکن در این مکان‌ها نگران سلامت خانواده خود هستند اما اکنون اختلافات اداری گره در کار آنها انداخته است.

وی همچنین خواستار شتاب بخشی در پرداخت مطالبات گندم کاران و کشاورزان از سوی دولت و دستگاه‌های متولی شد و توصیه کرد که کشاورزان نیز در پرداخت زکات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار