خبرهای داغ:
برگزاری نمایشگاه اسوه در سراسر کشور تکاپویی شیرین میان بسیجیان کشور راه انداخته است و بسیجیان ناحیه‌ شوش نیز از این قاعده مستثنی نبودند.
کد خبر: ۹۵۳۲۸۸۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش؛ گپ دوستانه و دلنشین فرمانده جهادی و انقلابی سپاه شوش با مردم به گویش محلی در نمایشگاه اسوه پایگاه های مقاومت بسیج در مصلای نماز جمعه.

برگزاری نمایشگاه اسوه در سراسر کشور تکاپویی شیرین میان بسیجیان کشور انداخته است و سپاه شوش نیز از این قاعده مستثنی نبود و سرهنگ پاسدار سید عطاء اله موسوی و مجموعه سپاه و بسیج برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه و آماده‌سازی غرفه ها از چند هفته قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دادند، که مصلی نماز جمعه شهرستان شوش روایتی دیدنی و شنیدنی این روزهای اسوه و برگزاری آن دارد.

 

 

 

 نمایشگاه حس‌وحال عجیبی دارد، در این هوای گرم لبخند سلام بازدیدکنندگان و لبخند چشم های بسیجیان در ساعات طولانی نمایشگاه را می توانید ببینید.

 

 وارد مصلی که می شوی با دیدن گپ بسیار دوستانه و صمیمی سرهنگ موسوی با بسیجیان و بازدید کنندگان ، آن هم با یکی از گویش های محلی شهرستان شوش از حاشیه های جذاب ‌ و روایتی شنیدنی نمایشگاه اسوه است، اما یکی دیگر از حاشیه ها که نه، بهتر است بگوئیم، این نمایشگاه بیش از اینکه رقابت بین بخش های مختلف پایگاه های بسیج شهرستان باشد ، نشان همدلی همه بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار