فرمانده سپاه الغدیر استان از اصحاب رسانه به عنوان عماران ولایت یاد کرد که می‌توانند در جهاد تبیین نقش آفرینی داشته باشند و اثرگذاری بالایی در این زمینه دارند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۳۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان یزد از اصحاب رسانه به عنوان عماران ولایت یاد کرد و گفت: ما درگیر جنگ شناختی و ترکیبی هستیم که دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا هر آنچه که در جنگ نظامی به دست نیاورده در جنگ شناختی با تصرف قلب و اذهان مردم دست یابد.

و‌ی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی از حمله و هجمه به پایه‌های علم و دین و خانواده دریغ نمی‌کند، افزود: دشمن در سال گذشته در صدد بود تا نتیجه برنامه‌ریزی‌های یک دهه خود را برداشت کند که با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، در اهداف خود ناکام ماند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: همه ما در این جهاد بزرگ وظایفی بر عهده داریم و با توجه به اتمام حجت رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین باید عرصه را بشناسیم.

وی ادامه داد: پس از کسب شناخت عرصه و حق و باطل، باید رسانه‌ها عمارگونه به میدان بیایند، مهم‌ترین ویژگی عمار بصیرت‌افزایی، جبهه‌شناسی، دشمن‌شناسی و امام‌شناسی است و این وظیفه‌ای است که عمار‌ها بر عهده دارند.

زارع کمالی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند بسیار اثرگذارتر از هر قشری هستند و می‌توانند در این زمینه قلم بزنند، افزود: جهاد امیدآفرینی وظیفه دیگر ماست و اگر می‌خواهیم جهاد امیدآفرینی اثرگذار باشد باید جهاد خدمتگزاری را به درستی انجام بدهیم.

وی تاکید کرد: لباس سبز سپاه لباس خدمتگزاری است و امیدواریم خدا توفیق دهد در همین لباس خدمتگزاری به شهادت برسیم چرا که سپاه با مردم بودن و در کنار مردم بودن تعریف می‌شود و هر اتفاقی می‌افتد به برکت حضور مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار