خبرهای داغ:
رییس کمیته اسکان ستاد اربعین حسینی خوزستان خبر داد:

استقرار ۵۰۰ موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین

یازع گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب در مسیر رفت و ۵۰ موکب در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مکی یازع رییس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی استان امروز در مرز شلمچه خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب در مسیر رفت و ۵۰ موکب در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی مستقر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا عملیات آماده سازی مواکب در ساعات بعدازظهر و شب انجام می‌شود و موکب داران به سرعت در حال آماده سازی مواکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

یازع گفت: با توجه به گرمای شدید هوا ۳۵ حسینه و ۱۰ مدرسه در شهرستان خرمشهر و ۱۸ مدرسه در شهرستان آبادان برای اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی استان یادآور شد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام و مکان برای استقرار موقت چند ساعته با توجه به گرمای هوا در دستور کار موکب‌های اربعین حسینی در شلمچه قرار دارد و خدمات رسانی به زائران از اول صفر آغاز شده و تا یایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد و یکی از مهمترین و پر ترددترین مرز‌های کشور به خصوص در ایام اربعین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار