خبرهای داغ:
گودرزی:

نخستین فیلم سینمایی دفاع مقدس نهاوند تولید شد

همدان-تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی آقا باجی نخستین فیلم بلند و سینمایی شهرستان نهاوند همزمان با دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با موضوع دفاع مقدس در نهاوند تولید شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ایمان گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، فیلم سینمایی آقا باجی بر اساس یک داستان کاملا واقعی که در نهاوند اتفاق افتاده است، تولید شد.

وی با بیان اینکه قصه به مادری برمی‌گردد که یک فرزند خود را در جبهه‌های کردستان تقدیم انقلاب کرده و به شهادت رسیده است، افزود: قاسم فرزند دومش بعد از ازدواج به جبهه می رود و  مفقود الاثر می شود و با گذشت چند سال و عدم اطلاع از وضعیت دقیق قاسم، نهادهای مسئول وقت بر اساس شواهد و مستندات شهادت قاسم را بیش از هر اتفاق دیگر قبول دارند .

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی  آقا باجی گفت: در ادامه داستان مادر این روایت‌ها را نمی‌پذیرد تا اینکه  خبرهای جدیدی از راه می‌رسد و خبر از اسارت قاسم در عراق می‌دهد و ماجرایی که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

وی بیان کرد: این فیلم سینمایی، اولین فیلم سینمایی بلندی است که به شکل حرفه‌ای به سراغ یک داستان حقیقی از دل مردم نهاوند رفته و امید است بعد از فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده و تدوین و صداگذاری، این اثر در مراسمی با حضور افراد واقعی این داستان رونمایی شود.

گودرزی اظهار کرد:۹۰ درصد سکانس‌ها فیلمبرداری شده است و تصاویر عمومی و دو سکانس پایانی فیلم در شهر نهاوند این هفته  انجام خواهد شد و کار تصویربرداری پس از چند ماه به پایان می‌رسد.

وی در مورد عوامل تولید این فیلم سینمایی گفت: تهیه و کارگردان ایمان گودرزی، فیلمبردار حسن اسدی، دستیار کارگردان سعید جلیلی، تدوین کورش نمازی، مدیر تولید تهران و نهاوند مهدی برگ نیل و علی سهرابی، طراح صحنه حسین حاجی ابراهیمی، ناظر کیفی حسین کرمی و مشاور کارگردان حمید زرگرنژاد است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی  آقا باجی تصریح کرد: همچنین بازیگران این فیلم سعیده عرب، شهناز شهبازی، آنا سائل، علیرضا اصانلو، حشمت آرمیده، سیروس اسنقی، مهرداد ضیائی، هماهنگی امین درویشی و عکاس نهاوند حسن سهرابی هستند.

وی گفت: این فیلم سینمایی به جز صداوسیما درسینماهای کشور هم اکران عمومی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار