حادثه تروریستی حرم شاه چراغ باردیگر رویکرد ومشی ددمنشانه جریان تکفیری واربابان پلید آنان را نشان داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حادثه تروریستی حرم شاه چراغ باردیگر رویکرد ومشی ددمنشانه جریان تکفیری واربابان پلید آنان را نشان داد.

حمله به حرم امن الهی نشان از استیصال گردانندگان وطراحان گروهکهای تکفیری وتروریستی است که هرگاه دچار یاس از لشکرکشی به گوشه گوشه دنیا مخصوصاً جهان اسلام می شوند،بجای جمع کردن مردم معترضشان در آمریکا فرانسه رژیم صهیونیستی اقدام به انتحار وانفجار در مکان هایی که مردم درحال اعمال عبادی خود هستند چرا که نمی خواهند مردم روی آرامش ببینند.

اقدام به ترورهای کور ،ایجاد ناامنی،احساس ناامنی،نشان دادن تصویر ناامن از ایران،رعب ووحشت ایجاد کردن برای عدم ریسک سرمایه گذاری در ایران اما طی ماههای گذشته به واسطه مهندسی فتنه و بدون حاصل بودن آن در فاز جدید اقدام به حملات ناجوانمردانه به مردم بی دفاع می کنند.

البته درخوی وحشی صفتی این جماعت که بلافاصله با افتخار (داعش)مسولیت آن را برعهده می گیرد،جماعتی که در ۱۲سال گذشته هزاران نفر از مردم عراق وسوریه را کشته،ویا میلیون ها نفر را آواره کردند ودرسودای دولت اسلامی عراق وشام با سد جبهه مقاومت در این دوکشور کمر آنها شکست ودودمان آنان برای همیشه جمع شد اما اکنون به جهت اینکه ایران دارای امنیت پایداری است اقدام به ناامن سازی وناامن انگاری کشور می کنند.
اماچرا مجدد در حرم شاهچراغ؟؟؟
_به واسطه القای نفوذ وادای قدرت ورود به منطقه امن برای ضریب دادن به احساس عدم امنیت.
_عدم همراهی مردم با جماعت تروریست در ایام عزاداری محرم که خواستند با اقداماتی حسینیه ها وتکایا را تعطیل کنند.
_به دلیل عدم همراهی تروریست های فضای مجازی که سعی در کم رنگ کردن مجالس حسینی با شعار نپوشیدن پیراهن مشکی وعدم اقامه عزای سید الشهدا داشتند.
_به دلیل تلاش در جهت عدم رغبت مردم به اماکن مقدسه ومشاهد شریفه.
_به چالش کشاندن بزرگترین تجمع جهانی یعنی اربعین حسینی که یکی از مهمترین مولفه های قدرت محسوب می شود.
_القای وجود جریان داعش به صورت سازمان یافته و هدفمند به طوری که بیش از ۷سال با جان فشانی رزمندگان اسلام ومدافعان حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سازمان وهیمنه آنان متلاشی شده است.
_باور به اینکه می توانند ایران را سوریه سازی کنند در مغزهای بیمار خود.
_تلاش در جهت ایجاد فتنه های مدرن با عملیاتهای تروریستی و رعب ووحشت.
_القای ناکارآمدی نیروهای امنیتی در جهت ناامید کردن مردم
_تلاش دشمن به تعبیر امام خامنه ای ایجاد ناامیدی ونشانه رفتن ایمان مردم است
_امروز جریان تکفیر وداعش وسردمداران وحامیان آنان دولبه تیز قیچی هستند که هیچ گاه دوست نداشتند امنیت وآسایش غیر از آنچه خودشان می خواهند در گوشه گوشه جهان اتفاق بیفتد.

نویسنده حجت الاسلام سنجری

ارسال نظرات