حجت‌الاسلام بیگدلی:

امروز در اوج قدرت و اقتدار هستیم

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز در اوج قدرت و اقتدار هستیم گفت:شاهد آن هستیم که با اتحاد و انسجام بسیجیان و ملت ایران به موفقیت و پیروزی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۲۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

امروز در اوج قدرت و اقتدار هستیم

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی «عج» استان زنجان که ظهر امروز با حضور سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور در سالن جلسات ولایت این نهاد برگزار شد؛ اظهار داشت: شهدای جهادگر یاد و نام خاطره شهدای دفاع مقدس را احیا کرده اند و امروز با خدمت رسانی این عزیزان راه شهدا ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هر توطئه و فتنه استفاده می‌نماید، گفت: تکرار اتفاق حمله تروریستی شاهچراغ نشان داد دشمن هیچگاه از هجمه‌های خود دست بردار نیست.

این مسئول با اشاره به جنگ ترکیبی و منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، افزود: امروز باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، تهاجم ترکیبی داشته باشیم و این تهاجم ۱۰ محور دارد و نیازمند دفاع است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، دیپلماسی، رسانه و فرهنگی دشمن ورود کرده است، خاطرنشان کرد:امروز ایستادگی در مقابل دشمنان ضروری است چرا که دشمن بدنبال ترویج تفکر صهیونیستی در دنیا هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروز کشور ایران اسلامی در حوزه حوزه پهپادی، هسته‌ای، هوا و فضا و سلول‌های بنیادی پیشرفت بسزایی داشته، بیان کرد: امروز در اوج قدرت و اقتدار هستیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در حوزه رسانه شاهد پیشرفت هستیم، گفت:توجه بسیجیان به این موضوع مهم است و شاهد آن هستیم با اتحاد و انسجام بسیجیان و ملت ایران به موفقیت و پیروزی رسیده ایم.

ارسال نظرات