مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشمر،کارهای جهادی را تمرینی برای دوران ظهور دانست و گفت: گفت: اهمیت کارهای جهادی این است که باعث گسترش عدالت در جامعه می شود و فاصله طبقاتی بین مردم را از بین می‌برد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

گسترش عدالت در جامعه، مُستلزم کار جهادی است/کارهای جهادی، تمرینی برای دوران ظهور است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در اختتامیه جهادگران فاطمی در جمع گروه های جهادی، اظهارکرد: دلیل اهمیت کارهای جهادی این است که باعث گسترش عدالت در جامعه می شود و فاصله طبقاتی بین مردم را از بین می‌برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشمر افزود: وقتی خدمات را به درب خانه انسانهای مستضعفی می‌بریم که به هر دلیلی به امکانات دسترسی ندارند یعنی در راستای از بین بردن فاصله طبقاتی گام برداشتیم.

کارهای جهادی تمرینی برای دوران ظهور است

وی با بیان اینکه کارهای جهادی تمرینی است برای دوران ظهور، تأکید کرد: اهمیت اردوها و رزمایش های جهادی در گسترس عدالت و بهره مندی قشر مستضعف جامعه از خدماتی است که ارائه می شود.

وی بیان کرد: ما همیشه از نفع گروه‌های جهادی به گروه هدف گفتیم اما به فرموده مقام معظم رهبری همان گونه که گروه‌های هدف نفع می‌برند مهمتر از خدمت‌رسانی مادی و معنوی خدمتی است که به خودتان انجام می دهید چون استعدادهای درونی خود را فعال می کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشمر با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: استعدادها در اردوهای هجرت شکفته و از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شود و رشد شخصیتی انسان و تاب آوری انسان نیز زیاد می‌شود.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی بستری است تا فرزندان دیارمان از اوضاع شهر خود باخبر شوند و از نزدیک کمبودها را بینند و قوت ها و ضعف ها مشخص شود.
 
چهکندی نزاد با بیان اینکه در اردوهای جهادی یار و بار مشخص می‌شود، تصریح کرد: پشت تریبون از کار جهادی حرف زدن و صحبت کردن کار سهل و آسانی است و در این موقعیت ها مشخص می‌شود که حرف و عمل افراد همخوانی دارد یا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برکت اردوهای جهادی به فرموده رهبر معظم انقلاب در این است که می‌شود قوت‌ها و ضعف‌ها را شناسایی کرد و در همین راستا قدم برداشت بویژه که گروههای جهادی، سفیران کار و تلاش و خدمت هستند و الگو هستند برای کسانی که می گویند نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشمر اظهار کرد: همه عرصه هایی که پیشرفت کردیم به علت روحیه جهادی است چون در این روحیه جهادی، نتوانستن مفهومی ندارد.

وی گفت: افراد جهادی برای دیگران باید باید را عنوان نمی‌کنند بلکه برای خودشان باید را تعریف می‌کنند و این از ویژگی‌های شاخص این افراد است چرا که با عشق و ایمان به کار و خدمت به خلق خدا در این راه قدم گذاشتند.

چهکندی نژاد با بیان اینکه کاری که برای خدا باشد شکست مفهومی ندارد تشریح کرد: ویژگی دیگر گروههای جهادی، جدیت و خستگی ناپذیری و شوق به کار است و با همین روحیۀ مشکلات را حل می کنند و موانع را از سر راه برمی دارند و اهداف بلند و متعالی دارند.

کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن و موانع کوچک را بزرگ ندیدن

وی ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن و موانع کوچک را بزرگ ندیدن است و جهت را تغییر ندادن و راه شهدا را ادامه دادن و دنبال آرمان ها رفتن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  کاشمر با بیان اینکه آرمان ما تمدن اسلامی است یادآور شد: همه محرومیت‌ها و استضعافی که بشریت در روی زمین می کشند از آمریکا است و به فرموده امام خمینی (ره)، آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و براى سیطره سیاسى و اقتصادى و فرهنگى و نظامى خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتى خوددارى نمی کند.

خبرنگار/ حوریه صادقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها