خبرهای داغ:

انتقاد امام جمعه اسدآباد از روند پرونده معاینه فنی /مسئولین کم کاری کرده‌اند

همدان-امام جمعه اسدآباد از روند جریان پرونده معاینه فنی شهرستان انتقاد کرد و گفت: اعتقاد داریم بلاتکلیفی موضوع فقط به خاطر اختلاف طرفین نبوده و کم کاری مسئولان نیز در طولانی شدن موضوع موثر است.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از روند جریان پرونده معاینه فنی شهرستان انتقاد و اظهار کرد: از مسئولین اجرایی و قضایی انتقاد داریم چرا تاکنون سه بار رای معاینه فنی در دیوان عدالت صادر شده اما این مرکز تاکنون در شهر ایجاد نشده است؟

وی با ابراز تعجب از این موضوع عنوان کرد: ارسال یک نامه دال بر پیگیری موضوع نیست و مسئولین مربوط باید هرروز این موضوع را دنبال کنند تا مردم شریف شهرستان سرگردان شهرهای دیگر نشوند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دیوان عدالت نیز بعد از بی توجهی مسئولین آرا خود را دیر صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: از رسانه‌های شهر تقاضا دارم با طرفین ماجرا مصاحبه کرده و اسناد هر دو طرف را منتشر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تریبون نمازجمعه جایگاه خاصی دارد و هر مسأله‌ای را نمی‌توان در آن بیان کرد و موارد مطروحه در آن به طور قطع با پیگیری و تحقیق عنوان می‌شود.

موحدی بیان کرد: وقتی مسأله‌ای در خطبه‌ها گفته می‌شود یعنی آن موضوع، قبلا پیگیری شده و به نتیجه نرسیده است.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم بلاتکلیفی موضوع فقط به خاطر اختلاف طرفین نبوده و کم کاری مسئولان نیز در طولانی شدن موضوع موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات