مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:
زنجان _ مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:یازدهمین جشنواره داستان کوتاه «ادب»به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۲۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

یازدهمین جشنواره داستان کوتاه «ادب»در زنجان برگزار می شود

فاطمه شکوری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان این مطلب اظهار داشت: یازدهمین جشنواره داستان کوتاه «ادب»ویژه جوانان و نوجوانان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره گفت:جهاد تبیین، زیست عفیفانه، ایمان، امید،آینده و موضوع ویژه شهدای هنرمند استان زنجان می باشد.

شکوری به گروه سنی جشنواره ادب اشاره کرد و عنوان کرد:نوجوانان حداکثر« ۱۷ سال» و بزرگسال« از ۱۷ سال» به بالا می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

این مسئول به شرایط ارسال آثار اشاره کرد و افزود:داستان در قالب فایل word ارسال شود،میزان کلمات هر اثر حداکثر ۵۰۰۰ کلمه باشد، داستان ارسالی پیش از این در جشنواره‌ای برگزیده نشده باشد، داستان ارسالی قبلاً در کتابی به چاپ نرسید باشد و همینطور شرکت کنندگان هیچ محدودیتی در انتخاب موضوع و تعداد اثر ندارد.

شکوری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور سال جاری است،خاطرنشان کرد:علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت مجازی و از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۳۴۲۹۸۴۶ ارسال نموده و یا به صورت حضوری به سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان واقع در زنجان، خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب دارالقرآن، فرهنگسرای امام خمینی رحمت الله تحویل دهند.

ارسال نظرات