خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین؛
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان نیکوکار بیش از ۶ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان کمک به فرزندان ایتام اهداء کرده اند
کد خبر: ۹۵۳۴۵۷۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، همت امانی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی را برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان تدارک دیده است که یکی از طرح هایی که استقبال مردمی از آن بالاست، طرح اکرام ایتام است.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام استان قزوین حامیان نیکوکار طی سه ماهه نخست سال جاری به یک هزار و ۳۹۴ حامی بیش از ۶ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این میران کمک بیش از چهار میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و مابقی کمک های نقدی مورد نیاز ایتام بوده است البته کمک های نقدی از سوی حامیان به سماره حساب اختصاصی هر یتیم واریز می شود.

وی افزود: سرانه دریافتی هر یتیم طی این مدت بیش از یک میلیون و ۵۰۵ هزار تومان بوده است که خیران استان قزوین در متوسط سرانه پرداختی از خیران استان های نخست هستند.

امانی عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه همت اقشار مختلف مردم نیکوکار، یتیم بدون حامی نداریم بلکه با طرح "هر حامی یک حامی" حامیان ایتام خود به واسطه تجربیات و خاطرات دلنشینی که از کمک های خود دارند، سفیر تبلیغ این طرح هستند.

وی تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام رقم خاصی برای کمک تعیین نمی شود و نیکوکار براساس توان و شرایط خود در زمان های مختلف اقدام به اهدای کمک می کند و شماره حساب یتیم نیز از طریق سامانه پیامکی کمیته امداد برای نیکوکار ارسال می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای حمایت از فرزند یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام، از طریق مراجعه حضوری و یا سایت کمیته امداد به نشانی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها