خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری گشت محله محور رضویون در جهت برقراری نظم در محله و برپایی برنامه ورزشی ویژه بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۰۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور بسیجیان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه با حضور جوانان بسیجی برگزار شد.

سید ابوالقاسم سیادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های متنوعی با محوریت مسجد و محله با مشارکت بسیجیان برگزار می شود.

او افزود: گشت محله محور بسیج با هدف برقراری نظم و امنیت در محله با حضور بسیجیان برپا و دوره آموزش گشت محله محور (رضویون)، ویژه بسیجیان بالای ۱۲ سال برگزار و برای افراد بالای ۱۸ سال گواهینامه معتبر صادر می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: همچنین در جهت ایجاد تابستان شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان، هماهنگی لازم جهت برپایی کلاس فوتبال در سالن ورزشی فراهم و تمرین و مسابقات فوتبال در این زمین برگزار می شود.

سیادت خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان سرخه، این پایگاه نیز به عنوان یکی از پایگاه های برتر در این برنامه حضور داشته و کارشناسان و معاونت ها سپاه ناحیه از غرفه پایگاه بازدید و سرکشی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها