خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موسوی فرد؛

اگر مساجد فعال باشند، دغدغه فرهنگی نخواهیم داشت

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هجمه فرهنگی گسترده دشمن گفت: اگر مساجد به معنای واقعی کلمه فعال شوند، هیچ دغدغه‌ای در زمینه های فرهنگی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۹۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در گردهمایی ائمه جماعت مساجد اهواز گفت: باید دستکم فصلی یک بار دور هم جمع شویم و هر بار نسبت به قبل عملکردمان افزایش یابد.

 

او با بیان اینکه مساجد در آن ترازی که انقلاب اسلامی است باید ارتقا یابند، افزود: امام مسجد باید نسبت به ماموریت هایی که خداوند به مساجد داده و رهبر انقلاب به مساجد سپرده است را جدی بگیرد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: نباید قانع به کارکردهای حداقلی بود، گاهی ممکن است حضور شخصی در یک مسجد مفید نباشد بنابراین می‌تواند کار خود را به دیگری سپرده و حداقل به طلبه‌های «خوش ذوق» و «خوش فکر» واگذار نماید.

 

او با یادآوری هجمه فرهنگی گسترده دشمن گفت: اگر مساجد به معنای واقعی کلمه فعال شوند، هیچ دغدغه‌ای در زمینه های فرهنگی نخواهیم داشت.

 

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین از همه فعالان فرهنگی و ائمه مساجد خواست که با یک اقدام بزرگ تحولی در زمینه فرهنگی به ویژه برای نوجوانان ایجاد گردد، زیرا نظام اسلامی برای حکومت جهانی حضرت مهدی بستر سازی می‌کند و باید خود را در این جهت تقویت و آماده نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار