خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستا چشمه مراد بخش لنگیرات بهبهان

آئین گرامی داشت یاد و خاطره سه شهید گرانقدر روستا چشمه مراد به همت پایگاه شهید حبیب الله آباد حوزه امام علی علیه السلام بخش لنگیرات بهبهان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۵۰۴۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:درشب شهادت حضرت رقیه (س) آئین گرامی یاد و خاطره شهدای گرانقدر روستا چشمه مراد با حضور مسئولین ، مردم ولایت مدار روستا برگزار گردید .

این مراسم به همت و تلاش های شبانه روزی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حبیب الله آباد برگزار و همراه با سخنرانی ، مداحی، تجلیل از خانواده معظم شهدا بوده است .

 

 در حاشیه این مراسم بیان گردید: امروز گردهم آمده ایم تا در راستای برگزاری یادواره شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم و اعلام کنیم تا پای جان، پای کار این نظام و این انقلاب خواهیم بود. 

 

 

در این آئین گرامی داشت توسط سخنران محترم به ویژگی های شهدا اشاره شده و بیان داشت: مهمترین ویژگی شهدای ما شجاعت، ایستادگی و مقاومت بود، همین ویژگی باعث شد آنها از جنگ در برابر دشمنان هراسی نداشته باشند و انقلاب اسلامی را سربلند و پیروز کرده اند. اگر امروز امنیت و آرامش در کشور ما حکم فرماست و دشمنان جرات دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارند و بساط ظلم و ستم آنها برچیده شده است به برکت خون پاک شهدا والامقام است که جان خود را فدای آزادی و استقلال ما کردند. وی ادامه داد: امروز وظیفه ما ادامه راه شهدا و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، پیروی از مقام عظمای ولایت و دوری از اختلاف و تفرقه است. 

در ادامه برنامه؛ مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و خاطره گویی از دوران دفاع مقدس همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار