خبرهای داغ:

مراسم روز جهانی مسجد در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد

مراسم روز جهانی مسجد در مصلی امام خمینی ارومیه با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

 به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوض‌لو  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن است و باید متولیان مساجد ابزارهای تبلیغ را به کار بگیرند و از  نوجوانان و جوانان حمایت و پشتیبانی به عمل آورده و بدان‌ها میدان داده شود و همه مردم و محله باید مخاطب مسجد باشند و نباید آن را به قشر خاصی تخصیص داد.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته برنامه‌های فرهنگی بزرگی همچون  مراسم یوم العباس در ارومیه برگزار شد، که یکی از اتفاق‌های خوبی است که مساجد رقم زدند.

عیوضلو  با اشاره به  اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی افزود: توسط مساجد جشن های نیمه شعبان مردمی شده و به محلات کشیده شد و جشن های ولادت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت با مشارکت شیعه و اهل سنت رنگ و بوی دیگری در ارومیه داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه ارومیه عنوان داشت: امسال جشن غدیر با مشارکت مردم و مساجد رونق بیشتری داشت و در دو محل جشن یک کیلومتری برگزار شد.

وی به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در ارومیه اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار در ارومیه پیاده روی جاماندگان برگزار شد و امسال با شور و شعور بیشتری نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات