خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: مسجد دارای جایگاه ویژه ایی در اسلام است و با فرهنگ سازی مناسب کارهای تاثیر گذاری انجام بگیرد و از فعالان مساجد شهرستان هندیجان به شایستگی تقدیر و تشکر می شود .
کد خبر: ۹۵۳۵۰۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، بزرگداشت روز مسجد با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و دیگر عوامل اجرایی و بسیجیان و فرمانده هان حوزه ها و پایگاه ها در مسجد ولی عصر عج هندیجان جنوبی همراه با تقدیر از فعالان مساجد شهرستان هندیجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان اظهار داشت : از عوامل اجرایی ستاد بزرگداشت روز مسجد شهرستان هندیجان که نهایت همکاری و تلاش داشتند تقدیر می شود و خدمت در مسجد افتخاری بزرگ است که ثوابی دوچندان دارد .

 

وی افزود : مسجد محل آرامش و عبادت به درگاه خداوند منّان است و می توان برای آموزش های قرآنی و تربیت اسلامی از وجود مساجد استفاده نمود و مساجد دارای جایگاه ویژه ایی در اسلام هستند. 

 

درادامه گزارش خبری، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی از حضور مسئولان شهرستان و بسیجیان دراین مراسم باشکوه در ایام ماه صفر و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی علیه السلام تقدیر و تشکر می شود. 

 

وی افزود : برنامه های متنوعی در مساجد از جمله مراسمات ملی و مذهبی و حتی کلاس های صالحین و قرآنی برگزار می شود و تمامی این فعالیت ها باارزش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها