کربلای حسینی درس آزادگی به بشریت می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی  گفت: کربلای حسینی درس آزادگی و ایستادگی به ابنای بشر می‌دهد، بنابراین لازم است درراستای درک فلسفه نهضت حسینی بیش از گذشته تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۱۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز ۳۱ مرداد در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب، گفت: کربلای حسینی درس‌های زیادی از جمله آزادی، حریت، ایستادگی و ایثارگری را به ابنای بشر می‌دهد، بنابراین باید اهمیت فلسفه نهضت حسینی را درک کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه، شعار «لبیک یاحسین» هیمنه استکبار جهانی و صهیونیسم را درهم شکسته است، ادامه داد: هیچ شخصیتی در عالم هستی وجود ندارد که همچون امام حسین(ع) جاذبه داشته باشد، به‌طوری که این کشش و علاقه به هیچ عنوان پیر و جوان نمی‌شناسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی امام حسین (ع) را به منزله کشتی نجات بشریت توصیف کرد و گفت: حتی پیروان سایر ادیان توحیدی نیز شیفته ایشان هستند، بنابراین ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم بیش از پیش این امام بزرگوار را شناخته و برای خودمان الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دل‌ها برای امام حسین (ع) می‌تپد، گفت: امام حسین (ع)، جان خویش را فدا کرد تا بشریت را از جهالت، ظلمت و بندگی غیر از خدا نجات دهد به طوری که تبعیت از ولی مهم‌ترین درسی است که باید از ایشان فرا بگیریم.

حجت‌الاسلام فیاضی عامل اصلی و ضروری در دست یافتن به سعادت دنیوی و اخروی همچنین قبولی اعمال را برخورداری از روحیه ولایت‌مداری دانست و گفت: بدون تبعیت از امام و ولایت به طور قطع در هر دو جهان دچار خسران و نابودی خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اعترافات دشمنان در ارتباط با اهمیت ولایت‌مداری و جایگاه امام در جامعه، اظهار کرد: اگر امام نباشد، بشریت نمی‌تواند به اهداف متعالی و جایگاه عالی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه نهضت حسینی به ما درس حریت و عزت می‌دهد، همچنین به بصیرت، بینش سیاسی و دینی ما عمق می‌بخشد، گفت: عزت و عزت‌مداری در واقعه کربلا موج می‌زند، پس باید پیرامون این رویداد تاریخی بیش از پیش تحقیق، تفحص و مطالعه داشته باشیم، تا بتوانیم راه شهداء کربلا را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به قرآن کریم و سوزاندن آن به بهانه آزادی بیان، گفت: آن چیزی که به جامعه بشریت حیات می‌دهد، قرآن و دستورات الهی و وحیانی خداوند متعال است و دشمنان خدا به طور قطع محکوم به نابودی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی به آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: همه هیاهو و تلاش امپراطوری رسانه‌ای دشمنان برای این است که اربعین را کم‌رنگ جلوه دهد و از اهمیت آن بکاهند و ارزش‌ها را از بین ببرند ولی به هیچ کدام از اهداف سوء خود دست نخواهند یافت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های "حجت‌الاسلام عسگر امامی" مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب تقدیر و "حجت‌الاسلام حسین قربانیان" به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار