خبرهای داغ:

راه اندازی موکب بقیه الله (عج)،هنرمندان هندیجان

موکب بقیه الله (عج) با همکاری ارزشمند هنرمندان بسیجی و انجمن های هنری ارشاد اسلامی هندیجان وروابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در ورودی شهرستان فلکه نمادین لنج به مناسبت اربعین حسینی(ع)برپاشد .
کد خبر: ۹۵۳۶۳۳۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

حسین افشاررئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تسلیت ایام فرارسیدن اربعین حسینی علیه السلام اظهار داشت : راه اندازی موکب حضرت بقیه الله (عج) هنرمندان شهرستان هندیجان با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین و اجرای مناسب برنامه های فرهنگی هنری و مذهبی وحماسه نهضت حضرت سیدالشهدا ء(ع) می باشد .

 

وی افزود: طبق ارزیابی و بررسی میدانی شاهد حضور هزاران نفر از زائران پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام بصورت کاروان پیاده روی و وسایل نقلیه در رفت و برگشت از شهرها و استان های همجوار و سراسر کشور در شهرستان هندیجان هستیم .

 

 

وی بابیان تقدیر از عوامل اجرایی در برقراری و استقرار موکب حضرت بقیه الله (عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت : از روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان و انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیجیان هنرمندو خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه هندیجان که به نوعی در راه اندازی این موکب و پرسنل اداره ارشاد که تلاش و همکاری دارند تقدیر و تشکر می شود. 

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار