خبرهای داغ:
از سوی معاونت آماد و پشتیبانی صورت گرفت

توزیع بیش از ۲ میلیون قالب یخ و به کارگیری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت به زوار اربعین

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از توزیع بیش از ۲ میلیون قالب یخ و به کارگیری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت به زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۶۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ سید رسول موسوی مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه بازدید از موکب محبان اهل بیت در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: از آغاز به فعالیت این موکب در ابتدای شهریور ماه تاکنون ۳ میلیون قرص نان توزیع و۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قالب یخ پخش شد.

او برپایی و تجهیز موکب به وسایل سرمایشی را هم اقدامی از سوی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر بیان کرد سپس افزود: روزانه نیز تا یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا در این محل توزیع می‌گردد.

سرهنگ موسوی به تقسیم انواع نوشیدنی و شربت به صورت مستمر در طول شبانه روز بین زایران اشاره کرد که نشان می‌دهد در مجموع ۱۵۰ تن بار ترابری می‌شود.

وی همچنین یادآور شد که ۱۲ باب اتاق سرد جهت ارایه خدمات پزشکی به زایران گرما زده نیز در اختیار بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه در ۲ مرز شلمچه و چذابه مستقر شدند.

سرهنگ موسوی در پایان نیز اظهار داشت: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته به کارگیری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از امروز تا پایان ۱۷ شهریور (۳ روز پس از اربعین) جهت حمل و نقل و انتقال زایران به شهر‌های درون استان و بیرون استان با استفاده از ظرفیت اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های سپاه حضرت ولیعصر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار