خبرهای داغ:

تکمیل پروژه‌های عمرانی در آبادان تحولات زیرساختی را درپی دارد

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور گفت: اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی آبادان تحولات مناسب زیرساختی را برای این شهر در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۹۹
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: زیرساخت‌های آبادان به دلیل جنگ تحمیلی از بین رفته که نیاز به ساماندهی دارند و در ۱۰ ماه گذشته در شهر پروژه‌های عمرانی متعددی اجرایی شده است.

وی افزود: شهرداری آبادان برای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، تلاش‌های زیادی را داشته، ولی دگرگون شدن سیما و منظر این شهر به جهش همه جانبه و بودجه مناسب نیاز دارد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور گفت: حضور بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌ها بسیار تاثیرگذار است، زیرا شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تحولات عظیم را ایجاد کند.

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی بیان کرد: ورود بخش خصوصی به پروژه‌های بزرگ و ابرپروژه‌های می‌تواند آبادان را به گذشته خوب خود بازگرداند و در این بین شهرداری آبادان باید بدنبال جذب سرمایه گذار باشد.

وی افزود: با ورود سرمایه گذاران به شهر آبادان و ایجاد تحول زیرساختی در این شهر قطعا آبادانی‌هایی که پس از جنگ تحمیلی این شهر را ترک کرده اند، برای زندگی به این شهر برمی‌گردند.

جمالی‌نژاد در بخش دیگری از این گفتگو به خدمات رسانی‌های انجام شده برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: شهرداری آبادان در ایام اربعین با ایجاد زیرساخت‌های مانند مه‌پاش و نصب سایبان، احداث کندرو، احداث سرویس بهداشتی و حمام، استقرار ۱۵ دستگاه اتوبوس و خرید ماشین‌الات، ۲ دستگاه یخ ساز، خدمات شایسته‌ای در این مرز به زائران اربعین حسینی ارائه داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها