خبرهای داغ:

محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در دزفول اعلام شد

فرمانده پلیس راهور دزفول محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۰۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ محمد تدین پور سه شنبه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالارشهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به محدودیت‌های تعیین شده اشاره کرد و افزود: این محدودیت‌ها قرار است از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا چهارشنبه مصادف با اربعین حسینی در ۲ فاز از آستانه متبرکه سبزقبا تا آستانه متبرکه محمد ابن جعفر طیار اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه فاز اول محدودیت‌ها بصورت مقطعی می‌باشد و از آستانه سبزقبا آغاز و تا میدان خلیج فارس خاتمه می‌یابد افزود: پس از عبور هیات عزاداری اربعین از مسیر یادشده به تدریج مسیر آزادسازی خواهد شد.

وی افزود: فاز دوم یا فاز اصلی محدودیت‌ها با ورود هیات عزاداری اربعین به میدان خلیج فارس آغاز و این مسیر با موانع ثابت مسدود خواهد شد؛ فقط وسایل نقلیه امدادی و وسایل عمومی مجوز دار از ستاد اربعین که قصد تسهیل در ایاب ذهاب عزاداران را دارند می‌توانند از مسیر عبور کنند.

سرهنگ تدین پور اظهارکرد: عزادارانی که قصد پخش نذری و یا برپایی موکب در مسیر اربعین را دارند می‌توانند تا قبل از ساعت ۵:۳۰ صبح چهارشنبه اقدامات خود را پایان و از مسیر خارج شوند.

وی از عزاداران خواست که وسایل نقلیه خود را در مسیر محدودیت‌های تعیین شده پارک نکنند و هشدار داده می‌شود در صورت پارک هرگونه وسایل نقلیه بدون مجوز از ستاد اربعین در این مسیرها، خودرو‌ها از طریق یدک کش‌های پلیس به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور دزفول یا اشاره به در نظر گرفته شدن پارکینگ برای پارک خودرو‌ها در محوطه‌ای خارج از محدوده مسیر‌های تعیین شده از همکاری عزاداران فهیم شهرستان دزفول با پلیس در طرح‌های گذشته قدردانی و از شهروندان تقاضا کرد در این طرح نیز با پلیس همیاری و همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها