توزيع مرحله دوم اقلام اساسي به ميزان 992 تن در آذربايجان شرقي

تبریز- رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربايجان شرقي از توزيع مرحله دوم اقلام اساسي شامل برنج تايلندي، شکر، برنج هندي، گوشت قرمز و گوشت مرغ ویژه دهه آخر صفر 1402 به ميزان 992 تن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۵۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فتحي در گفتگو با خبرنگاران در خصوص توزيع دو مرحله ای کالاهاي اساسي در ايام محرم و صفر در استان گفت: توزيع مرحله نخست اقلام اساسي موردنیاز در ماه محرم و صفر که با همکاري سازمان تبليغات اسلامي استان از 28 تیرماه شروع شده بود که در مرحله اول توزیع اقلام اساسي محرم و صفر به ميزان 1203 تن در آذربايجان شرقي صورت پذیرفت و مرحله دوم این طرح نیز از 24 مردادماه آغاز شده است که تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينکه اين کالاها صرفاً براي توزيع در ماه‌هاي محرم و صفر در بين هیئت‌ها، تکايا و دسته‌هاي عزاداري در نظر گرفته ‌شده و توزيع اين اقلام با نرخ‌هاي مصوّب تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگاني استان‌ و شرکت پشتيباني امور دام استان، مقدار تعیین‌شده از اين اقلام را براساس برش شهرستاني به هیئت‌های مذهبي و مواکب که از سوي سازمان جهاد کشاورزي و سازمان تبليغات اسلامي استان معرفي مي‌شوند، تحويل می‌دهند.
رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: اين اقلام به ‌منظور تهيه و توزيع نذورات باقیمت‌های مصوب در اختيار هیئت‌های مذهبي، مواکب، تکايا و دسته‌هاي سوگواري و همچنين فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي سراسر استان قرارگرفته است.
فتحي ادامه داد: مجموع کل کالاهاي اساسي اختصاص‌یافته در مرحله دوم به استان براي ايام محرم و صفر 992 تن است که به تفکيک سهميه برنج هندي 271 تن، شکر 279 تن ، برنج تايلندي رده ب 117 تن ، برنج تايلندي هومالي 191 تن و گوشت قرمز منجمد 96 تن و گوشت مرغ 38 تن است.
وی مجموع اقلام اساسي ایام محرم و صفر جهت توزیع بین هیئت‌های مذهبي، تکايا، دسته‌هاي سوگواري و... را 2 هزار و 195 تن اعلام نمود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار