معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۹ ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمت به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر در مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۱۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار؛ سیدمجید غضنفری اظهار کرد: عمده این ایستگاه های سلامت در مسیر حرکت کاروان های زیارتی زائران پیاده امام رضا(ع) با هدف خدمت‌رسانی مطلوب بهداشتی و درمانی ایجاد شده است.

 وی افزود: این ایستگاههای سلامت ویژه زائران دهه پایانی صفر در شهرهای "داورزن، سلطان آباد، حکم آباد" و نیز روستاهای "صدخرو، استیر و رباط سرپوش" به صورت ثابت به منظور ارایه خدمات سلامت به زائران پیاده فعال شده اند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیان کرد: همچنین سه ایستگاه سلامت به صورت سیار در محدوده "مجموعه کابل خودرو، پارک بهمن و روستای نزل آباد" شهرستان سبزوار در کنار جاده اصلی آماده خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی است.

غضنفری اعلام کرد: علاوه بر این ۹ ایستگاه، ۲ ایستگاه سلامت سیار در ۲ روستای "مهر و زعفرانیه" برای خدمات دهی به زائران در مسیر بازگشت از سفر زیارتی مشهد برپا شده است.

شهرستان سبزوار با توجه به قرار گرفتن در مسیر رفت و آمد زائران رضوی به عنوان میقات الرضا (ع) مهیای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب، به زائران دهه پایانی ماه صفر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها