فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف بیش از 4 هزار کیلو چای خارجی قاچاق

زنجان _ فرمانده انتظامی استان زنجان در پی توقیف یک دستگاه کامیونت، از کشف 4 هزار و 253 کیلوگرم چای خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

کشف بیش از 4 هزار کیلو چای خارجی قاچاق

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی، مراتب توقیف یک دستگاه کامیونت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در اتوبان تبریز-زنجان کامیون مذکور را رویت و آن را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار ۴ هزار و ۲۵۳ کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف شد.

سردار طراقیه با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار چای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی از عموم مردم استان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار