کارگاه سوژه‌یابی در داستان تخصصی برای نویسندگان، نوقلمان و علاقه‌مندان به این هنر در بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۳۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی، کارگاه آموزشی از ایده تا اجرا در داستان‌نویسی را برگزار می‌کند.
مدیر انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان درباره این کارگاه اظهار کرد: کارگاه از ایده تا اجرا در ادامه دو کارگاه ادبیات پایداری و ویراستاری تخصصی برای نویسندگان، نوقلمان و علاقه‌مندان به این هنر برگزار می‌شود.
دکتر مریم ریحانی با بیان اینکه سوژه‌یابی در داستان از اصول اولیه نویسندگی است افزود: در این کارگاه، اولین گام برای نوشتن که همان سوژه‌یابی است، آموزش داده می‌شود که داستان‌نویسان گرامی برای ارائه آثار به جشنواره داستانی ادب با مشکل سوژه‌یابی مواجه نشوند.
وی با بیان اینکه، مهلت ارسال آثار برای جشنواره داستانی ادب تا پایان شهریور است، اضافه کرد: برگزاری این سه کارگاه، علاقه‌مندان و هنرمندان را برای نوشتن داستان‌هایی با محتوای غنی یاری می‌رساند.
به گفته مدیر انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خراسان شمالی، تدریس این دوره را محمد بکرانی که تاکنون ۵۶ کتاب از ایشان به چاپ رسیده است، برعهده دارد.
به گزارش بسیج هنرمندان، کارگاه یک روزه از ایده تا اجرا در داستان‌نویسی، یکشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری در محل خیابان فارابی، سالن اجتماعات بسیج اقشار از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود که شرکت برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات