خبرهای داغ:
اخلاص‌مند خبر داد

پرداخت تسهیلات برای نصب کنتور در همدان

همدان-مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از پرداخت تسهیلات برای نصب کنتورهای هوشمند آب بر روی چاه‌های کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا اخلاص‌مند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب کنتور‌های هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت جزء تکالیف این شرکت است و باید با اقدامات مختلف، کشاورزان را نسبت به نصب این کنتور‌ها تشویق کرد.

وی افزود: تفاهم‌نامه با بانک مهر ایران منعقد شده تا کشاورزان بتوانند از مزایای این اعتبار جهت نصب کنتور بر روی چاه‌های خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه با بهره ۴ درصد است، افزود: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک مهر ایران درخواست خود را تنظیم و تسهیلات خرید کنتور هوشمند آب را دریافت کنند.

وی افزود: سقف تسهیلات پرداختی به کشاورزان ۲۵۰ میلیون ریال است که می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به منابع آب شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

اخلاص‌مند با بیان اینکه دیگر به چاه‌های فاقد کنتور هوشمند آب خدماتی ارائه نخواهد شد، افزود: کشاوزان باید هر چه سریع‌تر از این فرصت برای نصب کنتور استفاده کنند.

وی افزود: نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های آب سبب کنترل و نظارت بر میزان برداشت آب‌های زیرزمینی استان شده و از اضافه برداشت منابع آب‌زیرزمینی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات