خبرهای داغ:

کمک هزینه سفر به کربلای معلی به فرد نیازمند در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال به فرد نیازمند در محله جهت سفر به کربلای معلی و دیگر اقدامات جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، کمک هزینه سفر به کربلا به مبلغ 30 میلیون ریال به نیازمند به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه اهدا شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های جهادی و مومنانه در قالب اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با یاری خیرین و گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت در پایگاه اجرا و دستگیری از نیازمندان انجام می شود.

او افزود: در این راستا ضمن فراهم کمک هزینه کربلا برای فرد نیازمند در محله، مبلغ 7 میلیون ریال در جهت کمک به برگزاری مراسم پیامبر اعظم (ص) در گلزار شهدا توسط این گروه جهادی تهیه و اهدا شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین به مناسبت دهه آخر ماه صفر، آش نذری تهیه و  ایستگاه صلواتی جهت توزیع شربت بین عابرین و دسته های عزاداری برپا شد.

ادهم خاطرنشان کرد: برپایی مراسم روضه شهادت امام رضا (ع) و پایان روضه ماه محرم و صفر با حضور بسیجیان پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است مراسم عزاداری امام حسن (ع) و امام رضا (ع) نیز در مسجد انصارالحسین (ع) روستا افتر در سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) همراه با قرائت زیارت ها، مداحی و روضه خوانی برپا و آماده سازی بسته های پذیرایی توسط گروه جهادی پایگاه انجام شد. ‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار