فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زارچ منصوب شد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج زارچ منصوب شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد سرهنگ محمد شریفی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج زارچ منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زارچ،فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، بابیان این‌که مأموریت مهم سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که تاکنون توانسته در کشور و تمام نقاط جهان این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد،‌اظهار کرد: خدمات سپاه در دورترین و محروم‌ترین نقاط این کشور ملموس و هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته پای‌کار بوده و هستند.

سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه امروز دشمنان همچنان با فتنه به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، بیان کرد: امروز دشمنان ما با طراحی عملیات متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و بلوا و برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش روانی جامعه ما هستند و در این مسیر به هر متمسکی چنگ می‌زنند.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی از اولویت‌های بسیج و سپاه دانست و افزود: ما بسیجیان و پاسداران همچنان پای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و از همین‌جا اعلام می‌کنیم نمی‌گذاریم هیچ فرد یا گروهی بخواهد در مقابل ارزش‌های اسلامی ما بایستد و آن‌ها را زیرا بگذارد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ میر حسینی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج زارچ، سرهنگ محمد شریفی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه این شهرستان معرفی شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار