خبرهای داغ:
فرماندار دیلم:

برنامه های هفته دفاع مقدس در دیلم با کیفیت برگزار شود

فرماندار شهرستان دیلم گفت: باید با هماهنگی همه ادارات شهرستان دیلم برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه‌ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۵۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، محمد اسدی در نشست شورای اداری با محوریت هماهنگی جهت برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر پرداختن به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: واژه دفاع مقدس خود رهنمون کننده به ارزش‌های این کشور و مقدسات نظام است و پرداختن به این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار دیلم گفت: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ بسیار مقدسی است، بنابراین ما باید دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن ارزش‌های دوران دفاع مقدس افزود: باید با هماهنگی همه ادارات برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه‌ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا حاصل ایثار، استقامت، از خودگذشتگی و آرمان‌های شهدا به نسل جدید منتقل و این نسل نیز بدانند امنیت و آرامش امروزی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: غبارروبی و گلباران گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری نشست خبری، شب شعر و خاطره گویی، برپایی میز خدمت و برگزاری مسابقات کتابخوانی و جام‌های ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرا در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

اسدی تاکید کرد: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم ضمن نصب بنر یا پارچه نوشته و آذین بندی و فضاسازی محیطی، در سربرگ اداری خود جملات قصار از امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) متناسب و مرتبط با دفاع مقدس استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار