خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به وجود ۲۰ مدرسه چرخشی در شاهرود گفت: نیاز به ساخت مدارس با کمک خیرین داریم.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

وجود ۲۰ مدرسه دو شیفت در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد موسوی رئیس ستاد پروژه مهر در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: نظارت فعال مدیران مدارس در روز‌های پایانی تعطیلات در آماده‌سازی و تمهید مقدمات حضور دانش‌آموزان ادامه دارد و برنامه ریزی جشن بازگشایی و هفته دفاع مقدس، تحویل کتب درسی، تنظیم ساعات آموزشی و برنامه هفتگی معلمان، تأمین امکانات و وسایل مورد نیاز کارگاه ها، آزمایشگاه ها، کتابخانه، نمازخانه و اتاق ورزش، کنترل وسایل ایمنی مدرسه، برگزاری جلسه شورای معلمان و هماهنگی سرویس مدارس به انجام رسیده و مشکلی در این موارد وجود ندارد.
او از خرید تجهیزات اداری و آموزشی با اعتبار بالغ بر چهارده میلیارد ریال در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تعمیرات آبخوری و سرویس بهداشتی ۱۲ واحد آموزشی و زیباسازی فضای فیزیکی ۵۰ واحد دیگر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال همراه با اجرای ۳۰۰۰۰ مترمربع آسفالت، گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر شهرستان با توجه به نیاز‌ها و اولویت‌های تعیین شده است.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به بازنشستگی ۲۱۰ نفر از نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، از ورود ۳۲ مدیر جدیدالانتصاب با طی کردن فرآیند آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در کارگروه انتصابات خبر داد و افزود: ۱۱۰ روحانی شاغل در آموزش و پرورش داریم که نشان دهنده مدارس مذهبی مدارس است.
او ادامه داد: امسال چهار مدرسه چرخشی به مدارس اضافه شده که مجموع مدارس ما را به ۲۰ مدرسه چرخشی رسانده است و نیاز ما امروز مدرسه سازی و حضور خیرین در این عرصه است.

این مقام مسئول با علام اینکه آیین نواختن زنگ‌های غنچه‌ها و شکوفه‌ها روز دوشنبه ۲۷ شهریور در کودکستان یاس سپید و دبستان حجاب اجرا گردید، خاطر نشان کرد زنگ جوانه‌ها روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در دبیرستان حضرت مریم (س) طنین انداز خواهد شد و شنبه اول مهر۱۴۰۲ زنگ بازگشایی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه ۱۹ دی با حضور مسئولان استان و شهرستان به صدا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها