خبرهای داغ:
دبیر «همایش سالک الی الله» از بزرگداشت آیت‌الله ناصری در سالگرد رحلت ایشان خبرداد و گفت: همایش سالک الی‌الله برای معرفی این شخصیت ۶ مهرماه در اصفهان و ۱۳ مهرماه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۱۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدمسعود معصومی لاری دبیر «همایش سالک الی الله» امروز در نشست خبری این همایش اظهار داشت: بعد از فوت آیت‌الله ناصری تصمیم گرفته شد همایش علمی و پژوهشی همزمان با نخستین سالگرد ایشان در قم و اصفهان برگزار شود.

وی ادامه داد: این همایش با مشارکت ۲۷ نهاد علمی و پژوهشی وابسته به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف گسترش مباحث اخلاقی، تربیتی و مهدوی در حوزه‌های علمیه و جامعه نخبگانی برگزار خواهد شد.

معصومی لاری تصریح کرد: این همایش نگاهی پژوهشی به عناوین خود دارد و سه عنوان اخلاقی، تربیتی و مهدوی مبتنی بر اندیشه‌ها و سیره آیت‌الله ناصری عناوین علمی این همایش را به خود اختصاص داده است.

«همایش سالک الی الله» ۱۳ مهرماه در قم برگزار می‌شود

وی تاکید داشت: این همایش در راستای تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت‌الله ناصری ۶مهرماه در اصفهان و ۱۳ مهرماه در قم برگزار خواهد شد.

دبیر «همایش سالک الی الله» با بیان اینکه آیت‌الله ناصری در عرصه سلوک الی الله در زمره سرآمدان سالکان بود، گفت: این عالم ربانی همچنین در بحث علم فقاهت نیز سرآمد بودند. ایشان با خدمت به مردم سیر الی الله را ادامه دادند.

لاری اشاره کرد: ایشان با معارف مهدوی قلوب جامعه مسلمین را فتح کردند. آیت‌الله ناصری همواره به محبوب القلوب معروف بودند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این همایش در طول فعالیت یک ساله خود بخش‌های مختلف را به کار گرفته است، بیان کرد: امیدواریم حوزه‌های علمیه و مراکز پژوهشی بتوانند بیش از پیش از این عالم ربانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات