زنجان – فرمانده سپاه استان زنجان گفت: شجاعت،مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بی بدیل و مثال زدنی بود.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۸۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛صبح امروز همزمان با سراسر کشور همایش (جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز) با حضور آیت الله خاتمی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،سردارکرمی،فرمانده سپاه،سردارطراقیه،فرمانده انتظامی،رفیعی،معاون سیاسی استاندار،حجت الاسلام بیگدلی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مسئولین استانی و خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات نور شهید عطایی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش سردار کرمی،فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و مجاهدت های ملت شریف ایران به پیروزی رسید و حکومت اسلامی شکل گرفت،اظهار داشت:همه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه شدند و به کشور ایران اسلامی حمله کردند و جنگ تحمیلی  8 ساله با حمایت همه جانبه کشورهای غربی علیه ایران آغاز شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه با عنایت پروردگار متعال و رهبری امام راحل(ره) و با حضور ملت شهید پرور ایران اسلامی دشمن به اهداف خبیثانه خود نرسیدند و نتوانستند در مقابل این ملت پیروز شودند،افزود:وحدت و انسجام از زمان انقلاب تا کنون رمز اصلی پیروزی ملت ایران است و این همدلی و یکپارچگی امروز موجب عزت،اقتدار و استقلال و پیشرفت شده است.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران همواره در هر شرایط پشت انقلاب و ولی فقیه خود هستند،گفت:ولایتمداری از مهترین شاخصه این ملت است و هیچ ابر قدرتی نمیتواند با این ملت مقابله کند.

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد:زمانی که امام فرمودند حصر آبادان شکسته شود رزمندگان اسلام با تمام توان برای شکست این حصر جنگیدند و شهید شدند و به امر ولی خود لبیک گفتند.

وی با اشاره به عملیات خیبر،افزود:در این عملیات دشمن با تمام امکانات وارد عمل شده بود و این سپاه،بسیج و ارتش بودند که دوش به دوش هم برای حفاظت از جزیره ایستادگی کردند .

سردار کرمی با بیان اینکه باور های دینی،اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام سرنوشت جنگ را تغییر داد،عنوان کرد:شجاعت،مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بی بدیل و مثال زدنی بود.

این مسئول با بیان اینکه ارتش همراه سپاه و بسیج در مناطق عملیات جنگی نقش آفرینی می کرد و این مسئله برکسی پوشیده نیست،تصریح کرد:در 8 سال دوران دفاع مقدس صحنه های تاریخی به ثبت رسیده است که در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه امروز این حضور حماسی مسلمانان در پیاده روی اربعین حاصل دلاوری های رزمندگان اسلام است،خاطرنشان کرد:این موفقیت ها حاصل خون شهدا است و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان این مجاهدت ها است.

 

ارسال نظرات