شاهرود_ زنگ جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی‌ها، همزمان با سراسر استان در کودکستان یاس سپید و دبستان حجاب به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

نواخته شدن زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، زنگ جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی‌ها، همزمان با سراسر استان با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاونین آموزش ابتدایی وکودکستان استان و شهرستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی، نمایندگان شورای اسلامی شهر و شورای مرکزی انجمن و کارشناسان اداری در کودکستان یاس سپید و دبستان حجاب به صدا درآمد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ایام بازگشایی از زحمات اعضای ستاد پروژه مهر مدارس در برنامه‌ریزی همه جانبه و شایسته برای بازگشایی هر چه باشکوه تر، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تلاش همکاران فرهنگی و دانش آموزان، شاهد موفقیت‌های چشمگیر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در سطح استان و کشور باشیم.
آرزو مرادی نسب معاون آموزش ابتدایی و کودکستان استان نیز در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها با ابراز خوشحالی از حضور در جمع شاد و پرانرژی نوآموزان و کلاس اولی ها، گفت: امیدوارم با کمک اولیای محترم و عوامل پرتلاش اجرایی و آموزشی، دانش آموزان ما بتوانند، سال تحصیلی جدید را که مزین به شعار" مهر مهدوی، معلم تمدن ساز، مدرسه صالح " می‌باشد؛ با آرامش و نشاط آغاز نمایند.
خاطرنشان می‌گردد حدود ۶۰۰۰ دانش آموز و نوآموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، وارد مدارس و مراکز پیش دبستانی شهرستان شاهرود خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها