خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از رنگ آمیزی جداول و ترمیم کف حیاط مدرسه به همت جهادگران بسیج پایگاه در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، گشت محله محور رضویون توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان سرخه‌ انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به برپایی منظم گشت محله محور بسیج در محله اظهار کرد: گشت محله محور رضویون به همت مسوول عملیات پایگاه با مشارکت بسیجیان همراه با رزمایش دفاع از مقر در محله کلان سرخه برگزار شد.

او با اشاره به تداوم برپایی طرح نوجوانه های صالحین تابستانه در پایگاه افزود: فعالیت ورزشی نوجوانان پایگاه در رشته های پینگ پونگ، تنیس روی میز، ایرهاکی و فوتبال برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اضافه کرد: در این راستا سانس ورزشی فوتبال در رده نونهالان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه همراه با حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی به مدت سه روز در هفته در نوبت صبح تشکیل می شود.

امامی با اشاره به برپایی حلقه نوجوانان شهید هادی ذوالفقاری در مسجد ولی عصر (عج) سرخه گفت: پخش فیلم اخراجی ها ویژه بسیجیان در پایگاه و حلقه تحصیح قرائت نماز در رده نوجوانان در مسجد امام هادی (ع) در این محله از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به رنگ آمیزی و زیبا سازی محیط مدرسه شهید حسن حسنان توسط جهادگران بسیجی پایگاه بیان داشت: از مهمترین اهداف اردوهای جهادی دانش آموزی کسب تجربه و عملیاتی کردن حرفه هایی که دانش آموزان در مدارس و یا خارج از آن آموخته اند، است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) تصریح کرد: تمرین کار گروهی، ایثار، گذشت، اخلاص و استفاده از نیروی جوان از دیگر اهداف اردوهای جهادی است که دانش آموزان در ایام فراغت به خصوص تابستان با حضور در اردوهای جهادی می توانند استفاده لازم را ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها