خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه و اهدای لوازم التحریر به ارزش 8 میلیون و 500 هزار ریال به کودکان کم برخوردار به همت گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، لوازم التحریر به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه تهیه و به دانش آموز نیازمند اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم یکی از رسالت‌هایی است که سپاه و بسیج آن را در پیشانی فعالیت‌های خود قرار داده است و در این راستا هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

او افزود: همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، با هدف شاد کردن دل های کودکان نیازمند و دستگیری از خانواده ها بسته کامل لوازم التحریر همراه با کیف مدرسه تهیه و اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: این بسته های کامل لوازم التحریر به ارزش 8 میلیون و 500 هزار ریال بوده و به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت به کودکان نیازمند در محله اهدا شد.

فیض خاطرنشان کرد: بسیج در اجرای نهضت کمک مومنانه به عنوان پیش قراول حرکت خواهد کرد و از ظرفیت‌های مردمی خدمت مومنانه نیز بهره‌گیری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار